Basecone maakt het leven makkelijker

Basecone is erop gericht om het leven van ondernemers makkelijker te maken! De scan & herken software is inmiddels uitgegroeid tot dé standaard op het gebied van digitale documentverwerking. Ons kantoor gaat per heden gefaseerd over op aanlevering van de administratie via Basecone zodat ook op online gebied aan de bewaarplicht van de fiscus wordt voldaan.

Basecone is  een 100% cloud-oplossing om documenten aan te leveren, te autoriseren en declaraties in te dienen, altijd en overal beschikbaar via internet en mobiele apps.
Het aanleveren van je documenten kan op verschillende manieren. Via Basecone kan je de documenten uploaden, maar je kunt ze ook opsturen via e-mail of uploaden onderweg met de app Basecone Spenser.
Alle aangeleverde documenten blijven 10 jaar veilig opgeslagen in Basecone. Zo voldoe je steeds aan de eisen van de Belastingdienst.
Natuurlijk is de veiligheid en beschikbaarheid van je gegevens zeer belangrijk daarom zijn alle nodige maatregelen getroffen om de data te beschermen.

Een leuke mogelijkheid is het autoriseren met de app Basecone Flux. Hierin kan je toegewezen documenten snel en makkelijk bekijken en vervolgens goed- of afkeuren, overal en wanneer je wilt.

Wilt u meer weten over de manier van werken met basscone voor uw administratie?
Neemt u dan gerust contact met ons op, wij kunnen u vanzelfsprekend nader informeren.

 

Neem contact met ons op


Archief